Біз туралы » Страница 92 » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » Страница 92
№5 Ақарал ЖББМГ информатика   пәні мұғалімі Эльмира Жаксыбаеваның педагог – сарапшы  біліктілік санатына өтуге ұсынылған сабағы
03
желтоқсан
2018
№5 Ақарал ЖББМГ информатика пәні мұғалімі Эльмира Жаксыбаеваның
  13.11.2018 ж информатика сабағында  6 а сыныбымен « Ақпаратты шифрлау » тақырыбында    сабақ өткізілді . Білім  алушының   білім беру үрдісінде шығармашылық қабілетін дамытуға   арналған   топтық , жұптық , жеке жұмыстар ұсынылып , « Себеттегі сұрақтар », « Қабырғадағы стикерлер » « Кіру , Шығу билеті » әдістері қолданылды . Оқушылар бір – бірімен мәліметтерді алмасып , АКТ құралдарымен жұмыс жасады.      
№5 Ақарал жалпы білім  беретін мектеп – гимназиясының физика пәні мұғалімі К.Қалманбетованың  педагог – сарапшы біліктілік санатына өтуге  ұсынылған сабағы
29
қараша
2018
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп – гимназиясының физика пәні
  Физика пәнінен 8 «Ә» сыныбымен  «Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы.» тақырыбында ашық сабақ ұйымдастырылған болатын.Сабақ барысында  «Ширату» сұрақтары, «Адасқан сөздер», «Серпілген сауалдар», «Ойлан, жұптас, бөліс», Кері байланыс БББ кесте әдістері қолданылды.Нәтижесінде оқушылар жылу берілу процесі кезінде алынған немесе берілген жылудың мөлшерін  анықтай алады.    
№5 Ақарал жалпы білім  беретін мектеп – гимназиясының физика пәні мұғалімі К.Қалманбетованың  педагог – сарапшы біліктілік санатына өтуге  ұсынылған сабағы
29
қараша
2018
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп – гимназиясының физика пәні
Физика пәнінен 8 «А» сыныбымен  «Жылу үдерістеріндегі энергияның айналу және сақталу заңы» атты  ашық сабағы болып өтті. Сабақ барысында «Ромбтық» жіктелім тәсілі, «Джигсо» әдісі, саралау тапсырмасы, рефлексия, кері байланыс тәсілдері қолданылды. Нәтижесінде оқушылар жылулық тепе-теңдік  теңдеуінен белгісіз шамаларды анықтап, жылу баланс теңдеуін пайдаланып есептер шығара алды.    
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп – гимназиясының география пән мұғалімі  М. Алденбаеваның педагог – модератор біліктілік санатына өтуге ұсынылған сабағы
28
қараша
2018
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп – гимназиясының география пән
2018жылы қарашаның 05 күні  8 «А» сыныбымен  «Климат және климат түзуші факторлар, ғаламдық циркуляция» тақырыпта сабақ өтілді. Сабақта білім алушылардың  сөздік қорын молайту және  сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында топпен, жұппен жұмысы ұйымдастырылды.      
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп – гимназиясының география пән мұғалімі  М. Алденбаеваның педагог – модератор біліктілік санатына өтуге ұсынылған сабағы
28
қараша
2018
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп – гимназиясының география пән
2018жылы қарашаның 13 күні 7 «А» сыныбымен  «Гидросфера және оның құрамдас бөліктері» тақырыпта сабақ өтілді. Мақсаты: гидросфераның  құрамдас бөліктерін анықтау және гидросфера құрамындағы сулардың қалыптасуы мен маңыздылығын ажырату. Сабақта болжау әдісі, Файнворд әдісітерін пайдаланды.    
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп – гимназиясының бастауыш сынып әдістемелік бірлестігінің 26.11-07.12.18ж. аралығында   «Білім басы бастауышта қаланар, Білімменен әлемге жол салынар» тақырыбындағы онкүндігі
28
қараша
2018
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп – гимназиясының бастауыш сынып
  26.11.18ж. «Білім басы бастауышта қаланар, Білімменен әлемге жол салынар» тақырыбындағы онкүндіктің ашылуы  өтті.  Іс- шара барысында «Галереяға шарлау», «Сандар құпиясы», «Полиглот» сынды әдістер қолданылды. Оқушылар пән атаулары бойынша жеті топқа бөлініп, сәйкес  тапсырмалар орындады. Алдағы он күн ішінде ашық сабақтар, зияткерлік ойындар, жарыстар ұйымдастырылатыны жөнінде хабардар болды.      
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп-гимназиясының орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі Г.Байбосынованың педагог-модератор біліктілік       санатына өтуге ұсынылған сабағы.
26
қараша
2018
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп-гимназиясының орыс тілі мен
     15 .11.18   күні 6 «А» сыныбында «Короткая,но дивная пора» тақырыпта сабақ өтілді. Сабақта оқушылардың ой-өрісін кеңейту, шығармашылыққа баулу мақсатында «Паутина», «Свободный микрофон», «Картина на соответствие» , « Подумай. Обсуди в паре. »әдіс-тәсілдерді қолданды.               
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп-гимназиясының орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі Г.Байбосынованың педагог-модератор біліктілік       санатына өтуге ұсынылған сабағы.
26
қараша
2018
№5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп-гимназиясының орыс тілі мен
     14 .11.18    күні 8 «А» сыныбында «Не позволяй душе лениться» тақырыпта сабақ өтілді. Сабақта оқушылардың сөздік қорын молайту үшін,жұппен, топпен жұмыс арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту,сөздік жұмыс,мәтінмен жұмыс арқылы ойлау қабілеттерін қалыптастыру.Оқушылардың көңіл-күйін анықтау үшін «Лестница успеха» әдісін пайдаланды.Сөздікпен жұмыс кезеңінде «Найди меня» ойынын өткізді.Оқушылар сөздерді сәйкестіндіру кезінде ізденді,қызығушылық танытты.Сабақ 
«Тыныс алу мүшелері»  ашық сабақ
23
қараша
2018
«Тыныс алу мүшелері» ашық сабақ
12 .11 – 23.11 аралығында  «Үш тілде білім беру: ұлттық және халықаралық тәжірибе» онкүндігінде  бастауыш сынып мұғалімі А.Асанкулова жаратылыстану пәні бойынша «Тыныс алу мүшелері» тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақ барысында «Кір жаю», «Кинометафора», «Бақылау», «Зерттеу», «Иә, жоқ» әдістері қолданылды. «Кір жаю» әдісі арқылы білім алушылардың қызығушылықтары артып, сұрақтарға белсенді жауап берді. Зерттеу жұмысына берілген топтық жұмыста тыныс алу мүшелерін үш тілге аударып,
«Қозғалыс сыры» атты ашық сабақ
21
қараша
2018
«Қозғалыс сыры» атты ашық сабақ
  Үш тілде білім беру мектепішілік онкүндік аясында 20.11.18 жылы 2 «А» сынып білім алушылармен жаратылыстану пәнінен «Қозғалыс сыры» атты ашық сабақ өтілді. Сабақта күтілетін нәтижеге жету үшін бекітілген жоспар бойынша жүргізілді. Білім алушылар үш тілде сәлемдесіп, әр топ өзінің аттарын  үш тілде атап таныстырды. Сабақ барысында өте сәтті өткен топтық жұмыстар. Мысалы: «Кім жылдам?», «Жоқты тап», зерттеу және дескрипторға сүйене отырып бағалау.