Эксперименттік алаң » Страница 4 » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
“Өмірім өлеңменен өрнектелген” тақырыбында 5-7 сыныптар арасында мектепшілік байқау
27
қаңтар
2025
“Өмірім өлеңменен өрнектелген” тақырыбында 5-7 сыныптар арасында
27.01.2025 оқу жылы N5 Ақарал ЖОББМГ эксперименталды алаң жоспарына сай қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Б.Несіпбайдың ұйымдастыруымен Қадыр Мырза Әлінің 90-жылдық мерейтойына орай “Өмірім өлеңменен өрнектелген” тақырыбында 5-7 сыныптар арасында мектепшілік байқау өткізілді. Байқаудың мақсаты: оқушыларға ақынның өлеңдерін таныту; өлеңге деген қызығушылықтарын арттырып, танымдарын кеңейту; есте сақтау қабілеттері мен сөйлеу мәнерін дамыту. Байқау нәтижесінде марапатталғандар: І дәрежелі
"Асық ату" ойыны
23
қаңтар
2025
"Асық ату" ойыны
№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясының эксперименталды алаң жоспарына сәйкес мектепалды тәрбиеленушілері ұлттық құндылықтарды дамыту аясында "Асық ату" ойынын өткізуде. Бұл шара балаларды қазақ халқының дәстүрлерімен таныстырып, ұлттық ойындардың маңыздылығын арттыруға бағытталған."Асық ату" ойыны балалардың ептілігін, мергендігін, төзімділігін дамытып қана қоймай, командалық жұмысқа және достық қарым-қатынасқа тәрбиелейді. Мұндай іс-шаралар ұлттық құндылықтарды жаңғыртуда
"Бір айда - бір кітап" атты ата-аналармен бірлескен байқау
21
қаңтар
2025
"Бір айда - бір кітап" атты ата-аналармен бірлескен байқау
21.01.2025ж №5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимазиясында эксперименталды алаң жобасы аясында 4 а,ә,б сыныптар арасында "Бір айда - бір кітап" атты ата-аналармен бірлескен байқау өткізілді. Байқау барысында Ы. Алтынсариннің "Бай баласы" әңгімесі талданды. Мақсаты: Әңгіме оқиғасын және оның негізгі идеясын түсіну. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашып, қарапайымдылық, еңбекқорлық, адамгершілік сияқты құндылықтарды анықтау. Ата-ана мен бала арасындағы байланысты нығайту арқылы оқушылардың кітап
"Radio FM" бағдарламасы
20
қаңтар
2025
"Radio FM" бағдарламасы
Эксперименталды алаң жобасы аясында жас журналистер Жұман Зерделім мен Үсен Айару мектеп жаңалықтары мен жетістіктерін “Радио FM” бағдарламасы арқылы бөлісті.
«Кемшіліктерді күшке айналдыру: оқушылардың қызығушылықтарын арттыру жолындағы ізденістер» тақырыбында «Failure Lab» өткізілді
20
қаңтар
2025
«Кемшіліктерді күшке айналдыру: оқушылардың қызығушылықтарын арттыру
Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясында қазақ тілі мен әдебиеті және тарих пәні әдістемелік бірлестігі айлығы мен эксперименталды алаң жоспарына сай «Кемшіліктерді күшке айналдыру: оқушылардың қызығушылықтарын арттыру жолындағы ізденістер» тақырыбында «Failure Lab» өткізілді. Мақсаты: Оқушылардың қызығушылығын арттыруда әдістемелік көмек ұсыну, жаңа әдіс-тәсіл түрлерін тиімді қолдану дағдыларын дамыту.
“Тарихшы, философ М.Х. Дулатидің туғанына 525 жыл толуына байланысты, қазақ мемлекетінің алғашқы тарихшысы” пікірсайыс ойыны
17
қаңтар
2025
“Тарихшы, философ М.Х. Дулатидің туғанына 525 жыл толуына байланысты,
N5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясында 17.01.2025 жылы Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында, Қазақ тілі мен әдебиеті және тарих бірлестігінің айлық аясындағы, эксперименталды мектептің жылдық жоспарына сәйкес тарих пәнінің мұғалімі А. Джадраев 7-10 сыныптар арасында “Тарихшы, философ М.Х. Дулатидің туғанына 525 жыл толуына байланысты, қазақ мемлекетінің алғашқы тарихшысы” деген қарарға арналған пікірсайыс ойыны өтті. Дебат ойыны (АПФ) форматында, екі командадан 2 адамнан
«Кітап — жарық ғалам, қабылдаса санаң» поэзия кеші
17
қаңтар
2025
«Кітап — жарық ғалам, қабылдаса санаң» поэзия кеші
15.01.2025ж эксперименталды алаң жоспарына сәйкес 8-10 сыныптар арасында «Кітап — жарық ғалам, қабылдаса санаң» атты поэзия кеші ұйымдастырылды. Бұл поэзия кеші 8-10 сынып оқушылары арасында кітаптың адам өміріндегі маңызы мен оның рухани әлемін ашатын кеш болып табылды. Кітап — білім мен тәрбие көзі, адамның жан-дүниесін байытатын, ой-өрісін кеңейтетін, шығармашылық қабілеттерін дамытатын құнды құрал болғандықтан, кеш барысында оқушылар өздері сүйіп оқитын ақын-жазушылардың шығармаларынан
“Қазақтың ұлттық ойындары.Соқыртеке” тақырыбында ашық сабақ өткізді.
17
қаңтар
2025
“Қазақтың ұлттық ойындары.Соқыртеке” тақырыбында ашық сабақ өткізді.
17.01.2025 N5 Акарал жалпы орта білім беретін мектеп- гимназиясында эксперименталды алаң жоспары аясында музыка пәнінің мұғалімі С.Ережеп 2”а” сыныбында “Қазақтың ұлттық ойындары . Соқыртеке” тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ барысыда білім алушылар интерактивті тақта арқылы "Ұлттық спорт" жайында бейнежазба тамашалады, сондай ақ дауыс жаттығулары мен ритмикалық жаттығулар орындады. Ән айту ережесін сақтай отырып, оқушылар әнді ұрмалы аспаптармен сүйемелдеп үйренді. Және нота сызығы мен
«Көп функциялы қолөнер бұйымдарын жасау» тақырыбында 5-6 сынып оқушыларымен  шеберлік сағаты
16
қаңтар
2025
«Көп функциялы қолөнер бұйымдарын жасау» тақырыбында 5-6 сынып
16.01.2025 жылы эксперименталды алаң жоспарын сәйкес «Көп функциялы қолөнер бұйымдарын жасау» тақырыбында 5-6 сынып оқушыларымен шеберлік сағаты ұйымдастырылды. Шеберлік сағатында білім алушылар көркем еңбек пәнінде қазіргі заманға сай көп мақсатқа жарайтын, сәнді әрі функционалды қолөнер бұйымдарын жасай отырып, шығармашылықтың жаңа қырларын ашуға, заманауи технологиялар мен өнерді үйлестіре отырып өз қабілеттерін дамытуға мүмкіндік алды.
"Жасанды интеллект дос па, дұшпан ба?" тақырыбында пікір сайыс
15
қаңтар
2025
"Жасанды интеллект дос па, дұшпан ба?" тақырыбында пікір сайыс
№5 Ақарал ЖОББМГ “ Эксперименталды алаң” жобасы аясында 7-10 сынып оқушыларының арасында "Жасанды интеллект дос па, дұшпан ба?" тақырыбында пікір сайыс өтті. Пікір сайыстың мақсты: адамша ойлауды қажет ететін, әрі қойылған тапсырмаларды орындауға қабілетті интеллектуалдық жүйелерді әртүрлі салада жетістікке жетуде дұрыс қолдана білу үшін артықшылығы мен кері әсерін ажырата білуге үндеу. Пікір сайыс барысында жақтаушы топ бұл инновациялық жүйенің көмегімен бірталай салада прогресстер болатынын