Мектеп бітірушілерді қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге дайындық жұмыстары. » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » Мектеп бітірушілерді қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге дайындық жұмыстары.
24
сәуір
2017

Мектеп бітірушілерді қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге дайындық жұмыстары.

<!-- [if !mso]> v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}

Мектеп бітірушілерді қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге  дайындық жұмыстары.

 

      2004 жылдан бастап мектеп түлектерінің білімін бағалау ҰБТ арқылы жүргізіле бастады. ҰБТ- бiлiм берудi дамыту тұжырымдасында бiлiм сапсын көтерудiң басты құралы есебiнде енгiзiлген. ҰБТ — шәкірт білімін шынайы бағалаудың барынша тиімді, барынша жетілдірілген тәсілі. Осы бағытта биыл бекітіліп отырған бағдарламаның жаңа форматы оқушының 11 жыл алған білім деңгейімен қоса айнала дүниені тану, бейім-қабілеті, ой-өріс көкжиегі, тұлғаның танымын да айқындауға бағытталады. 2016-2017 оқу жылында ҰБТ-ның жаңа форматы енгізілді.Оның  басты ерекшелігі – екіге бөлінуінде: 

1.     Қорытынды аттестация  - мектеп түлектеріне 

2.     ҰБТ - жоғары оқу орнына түсушілерге арналған.

 Түлектер жақсы көрсеткіштерге жету үшін, мұғалімдерге қойылатын ең басты міндет, олардың пәндік білімін жетілдіріп психологиялық жағынан дайындау.  

   Қорытынды аттестаттауға  дайындық жұмыстары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008ж 18 наурыздағы №125 бұйрығымен бекітілген «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық  бақылау, аралық және қорытынды  аттестаттау өткізудің үлгі ережесіне» өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 2016 жылғы 16 қарашадағы № 660 бұйрығын басшылыққа ала отырып ұйымдастырылды.

Мақсаты: 

     1.11 сынып оқушыларының мемлекеттік емтиханға 5 пәннен дайындығын шыңдау, негізгі пәндерден оқушылардың білім сапасын арттыру. 

      2.Жоғарғы оқу орнына түсу және мемлекеттік гранттарын бөлу үшін ҰБТ-ге сапалы дайындау. 

Мектепте оқушылардың қорытынды аттестаттау және ҰБТ-ге сапалы дайындығын қамтамасыз ететін жүйе

 


 

  Оқушылардың қорытынды аттестаттауды және ҰБТ-ны сәтті тапсырып, жоғары көрсеткіштерге жетуі үшін мектеп қандай жұмыс атқаруы қажет? Сондықтан дайындық жұмыстың алгоритмін ұсынамын.

 

Мектеп бітірушілерді мемлекеттік қорытынды аттестаттауға және 

ҰБТ- ге   дайындық жұмыстарының   алгоритмі 

І.Диагностикалық кезеңі 

ІІ.Практикалық кезеңі 

ІІІ.Жоспарлау кезеңі 

ІV.Нәтиже 

 

     І. Диагностикалық кезең   

1.    Өткен оқу жылындағы ҰБТ нәтижесіне талдау жүргізу кезінде; 

-        Пәндер бойынша білім сапаны  анықталады

-        Өткен жылдағы ҰБТ нәтижесіне сараптамаларын жасау арқылы қиындық тудыратын мәселелері анықталады

2.    Бастапқы байқау тестілердің сараптамаларын талдау  жүргізу кезінде; 

-         Пәндердің оқытылу сапасын анықталады

-        Оқушылардың білім деңгейі анықталады 

3.    Мамандық таңдау бойынша сауалнама жүргізу қорытындысы бойынша;

-        Оқушылардың таңдау пәндері анықталады 

-        Сыныптың бейіні анықталады 

 

Мектепте  мектеп бітірушілерді ҰБТ-ге дайындық жұмыстарын жүргізуде   SWOT талдауының  нәтижесі  мынандай болды.

   Күшті жақтары:      

-        педагог кадрлардың тұрақты құрамы (математика,Қазақстан тарихы, қазақ тілі география пәндері бойынша) 

-        педагогтардың кәсіби біліктілігінің  жеткілікті деңгейі  

-        мұғалімдердің оқытуда саралап оқыту жүйесін қолдануы

-        оқушылардың ағымды сынақ нәтижелерін тіркейтін   сынақ кітапшаларын қолдануы

-        40 % мұғалімдердің деңгейлік  курстан өтуі 

   Мүмкіндіктері: 

  - жыл сайын педагогтардың  дайындау тәжірибесі  дамиды.

  - білім сапасын арттырудың кепілі болып табылады

  - әрбір оқушы   өз білім деңгейін       дамытуға талпынады 

  - ата-аналар өз балаларының ағымдық нәтижесімен танысып, білім алушылардың 

     білім деңгейін біліп отырады.

  - оқытудың озық әдіс –тәсілдерін тәжірибелеріне  енгізеді. 

  Әлсіз жақтары:

  -  тақырыптық тест қорының аздығы (жекеленген пәндерде)

  -  электронды дидактикалық қордың жеткіліксіздігі

 Қауіптері:

- кейбір  тақырыптардың меңгерілу сапасы анықталмайды.

- оқушылардың білімінің жан жақты дамуын шектейді    

ІІ.   Жоспарлау кезеңі    

 Оқушыларды қорытынды аттестаттауға және ҰБТ -ге  сапалы  дайындау үшін мектепте дайындықтың жоспарын жасау кезінде мына іс-әрекеттерді жоспарлау қажет.

        Төмен  көрсеткіш көрсеткен пәндерді бақылауға қою

        Жеке  пәндердің оқытылу жағдайын бақылауға қою 

        Курстарды оқушы бейініне қарай ұйымдастыру 

        Кәсіби   бағдар беруді ұйымдастару  

        Қосымша сабақтар ұйымдастыру 

Қорытынды аттестаттау және ҰБТ – жұмыс жоспарын жоспарлау кезінде  жүргізілетін жұмыс  бағыттары

 

І. ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖҰМЫСТАРЫ 

- Қорытынды аттестаттау және ҰБТ – ның өткізілуі мен ұйымдастырылу ережелері туралы құжаттарды тарату, оны қолжетімді қылу,

-  ҰБТ туралы бұрыш жасау (ережелер, бұйрықтар, нұсқаулар)

-  Пән мұғалімдерінің сапалық құрамын жасау

-  Мектепішілік дайындық кестесін жасау.

- Үздік аттестат және "Алтын белгі ”үміткерлері туралы мәлімет  жинау.

- Дайындық жүргізу мақсатында пән мұғалімдеріне вариативті жүктеме есебінен 

  сағаттар бөлу. 

- Өткен оқу жылының пән  көрсеткіштері бойынша мұғалімдер мен оқушылардың 

  көрсеткіштеріне рейтинг жүргізу

- Таңдау пәндерін  анықтау,  нақтылау.

 - Сынақ тестілеулерін өткізу

2. Бақылау қызметі 

-        Ағымдағы бақылау жұмыстарының нәтижелеріне бақылау және мониторинг  жүргізу 

-         Пән тақырыптарының меңгерілуін бақылау

-        Төмен көрсеткіш көрсеткен пәндерді бақылау. 

-        Төмен нәтиже көрсеткен білім алушыларды анықтап, жұмыс жүргізу

-        11 сынып оқушыларының мемлекеттік емтихандарға дайындау барысында эссе жазу және пән тақырыптарының меңгеру деңгейін бақылау

-        11 сынып оқушыларының мемлекеттік емтихандарға дайындау  барысында  Қаз пән тақырыптарының меңгеру деңгейін бақылау

-        11 сынып оқушыларының жаратылыстану-математикалық бағытындағы пәндердің білім сапасына мониторинг жүргізу

11 сынып оқушыларының орыс тілі пәнінен мәтінді түсінуі мен қабылдау деңгейін бақылау

 

3. Әдістемелік қызмет 

-        11 сынып білім алушылары дайындығының  сапасы бойынша мұғалімдермен кеңес жүргізу.

-        "Оқытудың үздік әдістемесі” тақырыбында озат  іс –тәжірибені  насихаттау 

-        "Оқушылардың математикалық фактілерді, түсініктерді және  тәсілдерді меңгерту, логикалық дағдысын қалыптастыру” тақырыбында семинар өткізу 

-        Пәндер бойынша  тапсырмалар қорын жинақтау 

-        Педагогтардың білім деңгейін көтеруді ұйымдастыру 

-        Семинар- практикумдар, коучингтер,дөңгелек үстелдер өткізу 

 

4.Оқушылармен жұмыс   жүйесі. 

-        Ережелермен таныстыру

-        Ағымдық сынақ нәтижелерімен таныстыру, талдау.

-        Пәндер бойынша қатемен жұмыс дәптерлерінің жүргізілуін бақылау

-        

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив