гимназиясында 10ә сыныбында ”Саралау тапсырмаларын қолдану арқылы білім алушылардың белсенділігін қаншалықты арттыруға болады?” тақырыбында Lesson Study зерттеу жұмысы » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » гимназиясында 10ә сыныбында ”Саралау тапсырмаларын қолдану арқылы білім алушылардың белсенділігін қаншалықты арттыруға болады?” тақырыбында Lesson Study зерттеу жұмысы
14
желтоқсан
2023

гимназиясында 10ә сыныбында ”Саралау тапсырмаларын қолдану арқылы білім алушылардың белсенділігін қаншалықты арттыруға болады?” тақырыбында Lesson Study зерттеу жұмысы

N5Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп- гимназиясында 10ә сыныбында ”Саралау тапсырмаларын қолдану арқылы білім алушылардың белсенділігін қаншалықты  арттыруға болады?” тақырыбында Lesson Study зерттеу жұмысы жүргізілуде, 14.12.2023ж жоспарға сәйкес химия пәнінің мұғалімі педагог- зерттеуші Ж.Алайдарова “ “Химиялық реакциялардың жылдамдығына әсер ететін факторлар. Зертханалық тәжірибе N3 Химиялық реакциялардың жылдамдығының әртүрлі факторларға тәуелділігін тану”тақырыбында 3сабақ өткізді. Сабақ барысында “Қайталау-оқу анасы”, ”Бәйге”, ”Сәйкестендіру” әдістерін қолданып,білім алушылардың пәнге деген белсенділігін арттырды.Топ модераторы:С.Айжарықов 
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив