Оқушылар жетістіктері » Страница 35 » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
Олимпиада  жүлдегерлері
10
желтоқсан
2018
Олимпиада жүлдегерлері
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 21 қыркүйектегі №486, Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының 2018 жылғы 19 қарашадағы №654 бұйрықтарына және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, теориялық білімі мен теориялық іскерліктерін тереңдету, дарынды балаларды анықтау және оқушылардың білімге қызығушылықтарын арттыру мақсатында пәндер бойынша мектеп оқушыларының республикалық олимпиадасының ІІ кезеңіне 24 оқушы қатысып, 17 оқушы жеңімпаз атанды. 
Мәнерлеп оқу кеші
22
сәуір
2018
Мәнерлеп оқу кеші
Мектеп оқушыларына арналған «Мен, жастарға сенемін!» тақырыбындағы мәнерлеп оқу кеші.             Кештің мақсаты: оқушыларды өлең оқи отырып: елін, жерін құрметтеуге баулу, ата-баба ізін жалғастыра отырып, елбасының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласы аясында жаңашылдыққа бет бұруға ой қозғау. Көрнекілік құралдар: Танымал ойшылдардың адамдық сана мен ұлт туралы айтқан көркем ойлары және рухани жаңғыру туралы жазылған
Коучинг "Талантты  және дарынды білім алушыларға қалай жағдай жасауға болады?"
22
сәуір
2018
Коучинг "Талантты және дарынды білім алушыларға қалай жағдай жасауға
  Коучинг жоспары     Коуч: Ш. Ермаханбетова Тақырыбы Талантты және дарынды білім алушыларға  қалай жағдай жасауға болады?  Мақсаты    Талантты және дарынды оқушыларға жағдай жасау жолдарын меңгеру Табыстылық критерийі <!-- [if !supportLists] --> ·        <!-- [endif] --> Талантты және дарынды білім алушыларға  жағдай жасау жолдарын анықтайды; <!-- [if !supportLists] -->
Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю әрпі мен дыбысы
14
наурыз
2018
Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю әрпі мен дыбысы
Күні: С ынып : 1 «Б» Мұғалім: Даулетова А.С. Қатысқандар саны: 16 Қатыспағандар саны:0 Сабақтың тақырыбы Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю әрпі мен дыбысы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту  1.8 Берілген тақырыпқа  әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту Сабақтың
МЕКТЕПТЕ ЖУРГІЗІЛЕТІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ  ӘДІСТЕР МЕН ТРЕНИНГТЕР
24
сәуір
2017
МЕКТЕПТЕ ЖУРГІЗІЛЕТІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР МЕН ТРЕНИНГТЕР
<!-- [if !mso]> v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Кіріспе      Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңына сәйкес: «Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке және шығармашылық қабілеттерін ашып, оны дамытуына көмектесу және психологиялық  жеке ерекшеліктеріне қарай әсер ету» сияқты өзекті мәселелер енгізіліп отырғаны белгілі. Сонымен қатар, әр бір мектепте
Жеке тұлғаның ерекшеліктері мен оның қызығушылықтары және қажеттіліктерін анықтай отырып, әлеуметтік көмекпен қолдау көрсету бағытында әлеуметтік педагогтың  атқарған жұмыстары
24
сәуір
2017
Жеке тұлғаның ерекшеліктері мен оның қызығушылықтары және
<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE <!-- [if !mso]> v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} <!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false false RU X-NONE X-NONE <!-- [if gte mso 9]> <!-- [if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0;
Психологиялық қызмет
24
сәуір
2017
Психологиялық қызмет
Психологиялық қызмет Психологиялық жұмыстың мақсаты: Оқушылардың әлеуметтік-психо-педагогикалық ерекшеліктерін тексеріп және олардың микроорталығын, өмір сүру жағдайын, қажеттілігі мен қызығушылығын байқап, қиындығы мен проблемаларына, тәртібіндегі ауытқулар кезеңінде тез арада көмек және қолдау көрсету. Сондай-ақ мұғалімдермен, ата-аналармен немесе оларды ауыстыратын адамдармен жұмыс жасау. Міндеттері: 1. Бала тұлғасын, оның эмоциялық күйін, оқу мотивациясының деңгейін, әлеуметтік жетілуін,
Назад 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 Вперед