«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
08
қаңтар
2019

«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

ҚазақстанРеспубликасы    
 Білімжәнеғылымминистрінің 
 2015 жылғы 8 сәуірдегі    
 № 174 бұйрығына       
 4-қосымша         

«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпыережелер

      1. «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
       2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұданәрі - Министрлік) әзірледі.
       3. Мемлекеттік қызметті бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары (бұданәрі - көрсетілетінқызметтіберуші) көрсетеді.
       Өтініш қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттікқызметтікөрсетутәртібі

      4. Мемлекеттікқызметтікөрсетумерзімдері:
       1) көрсетілетінқызметтіалушыбастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарынаденсаулығынабайланыстыұзақуақытбойы бара алмайтынбалалардыүйдежекетегіноқытудыұйымдастыруүшінқұжаттартоптамасынтапсырғансәттенбастап - 3 жұмыскүні;
       2) көрсетілетінқызметтіалушыныңкөрсетілетінқызметтіберушігеқұжаттартоптамасынтапсыруыүшінкүтудіңрұқсатетілгенеңұзақуақыты 15 минуттанаспайды;
       3) көрсетілетінқызметтіалушығақызметкөрсетудіңрұқсатетілгенеңұзақуақыты - 15 минуттанаспайды.
       5. Мемлекеттікқызметкөрсетунысаны: қағазтүрінде.
       6. Мемлекеттікқызметкөрсетудіңнәтижесі: құжаттардықабылдаутуралықолхат (еркіннысанда).
       Мемлекеттікқызметкөрсетунәтижесінұсынунысаны: қағазтүрінде.
       7. Мемлекеттікқызметжекетұлғаларғатегінкөрсетіледі (бұданәрі - көрсетілетінқызметтіалушы).
       8. Көрсетілетінқызметтіберушініңжұмыскестесі: ҚазақстанРеспубликасыныңеңбекзаңнамасынасәйкесдемалысжәнемерекекүндерінқоспағанда, дүйсенбі - жұмааралығындасағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгітүскіүзіліспенсағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.
       Өтінішқабылдаужәненәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгітүскіүзіліспенсағат 09.00-ден 17.30-ға дейінатқарылады.
       Алдын ала жазылужәнежеделдетіпқызметкөрсетуқарастырылмаған.
       9. Көрсетілетінқызметтіалушыкөрсетілетінқызметтіберушігежүгінгенкездемемлекеттікқызметкөрсетуүшінқажеттіқұжаттартізбесі:
       1) өтініш (еркіннысанда);
       2) үйдеоқытубойыншаұсынымдармен коса дәрігерлік-консультациялықкомиссияныңанықтамасы;
       3) мүгедекбалаларғаұсынылатынбілім беру оқубағдарламасытуралыпсихологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қорытындысы.

3. Мемлекеттікқызметкөрсетумәселелерібойыншакөрсетілетінмемлекеттікқызметтіберушінің, республикалықмаңызы бар қаланыңжәнеастананың, ауданның (облыстықмаңызы бар қаланың) жергіліктіатқарушыоргандарының, және (немесе) оныңлауазымдыадамдарыныңшешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымданутәртібі

      10. Мемлекеттікқызметкөрсетумәселелерібойыншакөрсетілетінқызметтіберушінің, республикалықмаңызы бар қаланыңжәнеастананың, ауданның (облыстықмаңызы бар қаланың) жергіліктіатқарушыоргандарының, және (немесе) оныңлауазымдыадамдарыныңшешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану:
       1) Министрліктің  www.edu.gov.kz интернет-ресурсының «Мемлекеттіккөрсетілетінқызметтер» бөліміндекөрсетілгенмекенжайларбойыншареспубликалықмаңызы бар қаланыңжәнеастананың, ауданның (облыстықмаңызы бар қаланың) жергіліктіатқарушы органы басшысыныңатына;
       2) республикалықмаңызы бар қаланыңжәнеастананың, ауданның (облыстықмаңызы бар қаланың) жергіліктіатқарушыоргандарының интернет-ресурстарындакөрсетілгенмекенжайларбойыншакөрсетілетінқызметтіберушібасшысыныңатына. Шағымдакөрсетілетінқызметтіалушыныңжәнешағымдықабылдағантұлғаныңаты-жөнін, көрсетілетінқызметтіалушыныңмекенжайыжәнебайланыс 
телефоны көрсетіледі.
       Көрсетілетінқызметтіберушінің, республикалықмаңызы бар қаланыңжәнеастананың, ауданның (облыстықмаңызы бар қаланың), жергіліктіатқарушыорганыныңатынашағымытіркелгенкүніненбастап бес жұмыскүніішіндеқарауғажатады.
       Мемлекеттікқызметкөрсетунәтижелеріменкеліспегенжағдайда, көрсетілетінқызметтіалушымемлекеттікқызметкөрсетусапасынбағалаужәнебақылаужөніндегіуәкілеттіорганғажүгінеалады.
       Мемлекеттікқызметкөрсетусапасынбағалаужәнебақылаужөніндегіуәкілеттіорганныңмекенжайынакеліптүскенкөрсетілетінқызметтіалушыныңшағымытіркелгенкүніненбастап он бес жұмыскүніішіндеқарауғажатады.
       Шағымданутәртібітуралыақпараттымемлекеттікқызметкөрсетумәселелеріжөніндегібірыңғайбайланысорталығыарқылыалуғаболады.
       11. Көрсетілгенмемлекеттікқызметнәтижелеріменкеліспегенжағдайда, көрсетілетінқызметтіалушыҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасындабелгіленгентәртіппенсотқажүгінугеқұқылы.

4. Мемлекеттікқызметкөрсетуерекшеліктеріескерілеотырыпқойылатынөзге де талаптар

      12. Көрсетілетінқызметтіалушымемлекеттікқызметкөрсетутәртібіжәнежағдайытуралыақпараттымемлекеттікқызметкөрсетумәселесібойыншабірыңғайбайланысорталығыарқылыалумүмкіндігінеие.
       13. КөрсетілетінқызметтіберушініңмемлекеттікқызметтікөрсетудіңмәселелерібойыншаақпараттыққызметініңбайланыстелефондарыМинистрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында «Мемлекеттіккөрсетілетінқызметтер» бөліміндеорналастырылған. МемлекеттікқызметкөрсетумәселелерібойыншаБірыңғайбайланысорталығы: 8-800-080-7777, 1414.


Приложение 4 
  к приказу Министра 
  образования и науки 
  Республики Казахстан 
  от 8 апреля 2015 года № 174


Стандарт государственной услуги «Прием документов для
 организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей,
 которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не
 могут посещать организации начального, основного среднего,
 общего среднего образования»

1. Общие положения

 1. Государственная услуга «Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования» (далее - государственная услуга). 
  2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее - Министерство). 
  3. Государственная услуга оказывается организациями начального, основного среднего, общего среднего образования (далее - услугодатель). 
  Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

2. Порядок оказания государственной услуги

 4. Сроки оказания государственной услуги:
  1) с момента сдачи пакета документов услугополучателем для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования в течение учебного года - 3 рабочих дня; 
  2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю - не более 15 минут; 
  3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - не более 15 минут. 
  5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
  6. Результат оказания государственной услуги: расписка о приеме документов (в произвольной форме). 
  Форма представления результата оказания государственной услуги: бумажная.
  7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее - услугополучатель).
  8. График работы услугодателя: с понедельника по субботу включительно, кромевыходных ипраздничных дней, с 9.00 часов до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, согласноТрудовому кодексу Республики Казахстан.
  Прием заявления и выдача результата осуществляется с 9.00 до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
  Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены.
  9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю: 
  1) заявление (в произвольной форме);
  2) справка врачебно-консультационной комиссии с рекомендацией по обучению на дому;
  3) заключение психолого-медико-педагогической консультации о рекомендуемой образовательной учебной программе для детей-инвалидов.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
 услугодателя в местные исполнительные органы, города
 республиканского значения и столицы, района (города областного
 значения), и (или) его должностных лиц по вопросам оказания
 государственных услуг

 10. Для обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается в письменном виде: 
  1) на имя руководителя местного исполнительного органа, города республиканского значения и столицы, района (города областного значения) по адресам, указанным в интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz; в разделе «Государственные услуги»; 
  2) на имя руководителя услугодателя по адресам, указанным в интернет-ресурсах местных исполнительных органов, города республиканского значения и столицы, района (города областного значения). В жалобе услугополучателя указывается фамилия и инициалы услугополучателя и лица, принявшего жалобу, почтовый адрес и контактный телефон услугополучателя. 
  Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственной услуги, поступившая в адрес местного исполнительного органа, города республиканского значения и столицы, района (города областного значения), услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.
  В случае несогласия с результатами оказания государственной услуги, услугополучатель может обратиться вуполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственной услуги.
  Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственной услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
  Информацию о порядке обжалования можно получить посредством единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
  11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленномзаконодательством Республики Казахстан порядке. 

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
  государственной услуги

 12. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги посредствомединого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг. 
  13. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz в разделе «Государственные услуги». Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.



Жамбыл облысы әкімдігінің
 2015 жылғы 25 маусымдағы
 № 132 қаулысы мен бекiтiлген

 "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
 1. Жалпы ережелер
      1.  "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік   тіркеу тізілімінде 2015 жылдың 14 мамырында № 11047 тіркелген) бекітілген "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі - стандарт) Жамбыл облысының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
       Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
        2.  Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
        3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі: құжаттарды қабылдау туралы қолхат (еркін нысанда) немесе Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген жағдайлармен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бастарту туралы дәлелді жауап.
       Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде. 
 
 
 2. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету  процесіндегі іс-қимылдар тәртібін сипаттау
      4.  Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іс-қимылды бастау үшін негіздеме болып Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (әрекеттерді) бастау үшін негіздеме көрсетілетін қызметті алушының стандарттың 9-тармағында көрсетілген өтінішімен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттары (бұдан әрі – құжаттар) табылады.
        5.  Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттердің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
        1)  көрсетілетін қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды қабылдау, тіркеу – 15 минуттан аспайды;
        2)  көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарастыру және орындауға  жолдау – 1 жұмыс күні ішінде;
        3)  көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын ұсынылған талаптарға сәйкес келуін қарау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындау – 1 жұмыс күні ішінде;
        4)  мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қою – 1 жұмыс күні ішінде;
        5)  көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру– 15 минуттан аспайды.
        6.  Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:
        1)  кіріс нөмірі бар өтініш;
        2)  көрсетілетін қызметті берушінің басшысының бұрыштамасы;
        3)  мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасы;
        4)  қол қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі.
 
 
 3. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау
      7.  Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
        1)  көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
        2)  көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері;
        3)  көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
        8.  Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау:
        1)  көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш түскен сәттен бастап 15 минут ішінде құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына енгізеді;
        2)  көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкеріне орындауға жолдайды;
        3)  көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері 1 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын ұсынылған талаптарға сәйкес келуін қарайды және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындап, қол қоюға көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды;
        4)  көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 жұмыс күні ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті алушығ аберу үшін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;
        5)  көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті  алушыға 15 минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді. 
 
 
 4. Көрсетілетін қызметті берушілер мен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін  сипаттау
      9.  Стандартқа сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметті халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы көрсету қарастырылмаған.
        10.  Стандартқа сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағаз нысанда көрсетілуіне байланысты мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелер пайдаланылмайды.
        11.  Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы " электрондық үкімет" веб-порталында - www.egov.kz, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурстарында орналастырылады.
 
 

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив