Cабақты зерттеу жобасы аясында зерттеу үдерісінің І цикл қорытындысы » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » Cабақты зерттеу жобасы аясында зерттеу үдерісінің І цикл қорытындысы
06
қаңтар
2020

Cабақты зерттеу жобасы аясында зерттеу үдерісінің І цикл қорытындысы

06.01.2020 жылы №3 педагогикалық кеңесте сабақты зерттеу жобасы аясында зерттеу үдерісінің  І цикл   қорытындысы талданды. Мектепте қараша айында мұғалімдердің кәсіби біліктілігін тұрақты түрде дамыту мақсатында 3 сабақты зерттеу топтары құрылып, үдеріске 15 мұғалім қамтылды. Бірінші сабақты зерттеу тобы 8ә сыныбын «Топтық жұмыс арқылы оқушылардың белсенділігі  мен қызығушылығын қаншалықты арттыра аламыз?», СЗ-2 тобы «Сын тұрғысынан ойлау әдістері арқылы оқушының ынтасын қаншалықты арттыруға болады?», СЗ-2 тобы «Сабақта қалыптастырушы бағалауды жүйелі жүргізу арқылы білім сапасына қаншалықты әсер етуге болады?»   зерттеу проблемасы ауқымында оқушының әрекетін бақылап, олардың қалай оқитындықтарына назар аударып, оқушылармен сұхбаттасып, олардың оқудағы жетістіктері мен қиындықтарын айқындап, қорытындыларымен таныстырды. Фокус мүшелері өз тәжірибелерін постер түрінде жариялап, келесі айналымның мақсатымен бөлісті.

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив