Коучинг "Талантты және дарынды білім алушыларға қалай жағдай жасауға болады?"
Коучинг жоспары
Коуч: Ш. Ермаханбетова
Тақырыбы |
Талантты және дарынды білім алушыларға қалай жағдай жасауға болады? |
||
Мақсаты |
Талантты және дарынды оқушыларға жағдай жасау жолдарын меңгеру |
||
Табыстылық критерийі |
<!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Талантты және дарынды білім алушыларға жағдай жасау жолдарын анықтайды; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Талантты және дарынды білім алушыларға арналған тапсырмалардың тиімділігін саралайды; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Кеңейтілген тапсырмалардың тиімдісін таңдайды. |
||
Күтілетін нәтиже |
<!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Талантты және дарынды білім алушыларға арналған тапсырмаларды нақтылайды; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Кеңейтілген тапсырмаларды түрлендіру жолдарын үйренеді; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Кеңейтілген тапсырманың тиімдісін таңдап, тәжірибеде дамытады. |
||
Түйінді идеялар |
Әр бала-зерттелмеген құпия, Әр бала-болашақ данышпан. |
||
Барысы |
Коучтің іс-әрекеті |
Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті |
Дереккөздер / Ресурстар |
Ұйымдастыру
Аудиториядағы психологиялық ахуалды жақсарту
1-қадам |
1.Коучинг қатысушыларымен сәлемдесу. «Комплимент» жаттығуы. |
Сәлемдеседі
Ынтымақтастықтағы орта қалыптасады
|
Флипчарт Маркер түрлі-түсті стикерлер, слайдтар |
2. «Түсті стикерлер» арқылы 3 топқа бөлу. |
3 топқа бөлінеді. Топ ішіндегі рөлдерді бөліп алады.
|
Түсті стикерлер |
|
2-қадам |
Коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Коуч қысқаша таныстырылым бойынша айтып өтеді. |
Тақырыппен танысады. |
Таныстырылым |
|
1.Талантты және дарынды білім алушы деген кімдер?
2. Талантты және дарынды білім алушыларды қалай анықтауға болады?
3.Оқыту мен оқуда талантты және дарынды білім алушылармен жұмыс жасауда қандай қиындақтар туындайды?
|
Өз пікірлерін ортаға салады.
Оқыту мен оқуда кездесетін қиындақтарды талқылайды.
|
|
Ой қозғау. Бейнефильмнен алған әсерлерімен бөлісу
3-қадам:
|
1.«Дойбыдан әлем чемпионы» 2. «Шаймерден Азкен» — Бейнефильм мазмұнынан не байқадыңыздар? «Дарындылық», «таланттылық» ұғымы, Дж.Ренцуллидің дарындылық моделі, дарынды, талантты оқушының қырлары туралы мәлімет беру.
|
Қатысушылар бейнефильм бойынша өз ойларымен бөліседі .
Тақырып жайлы түсінік қалыптасты рады
|
Бейнефильм
Слайд
|
4-қадам |
-Талантты және дарынды білім алушыларға қандай жағдай жасауға болады? - Талантты және дарынды білім алушыларға арналған тапсырмалар қандай болу керек? - Кеңейтілген тапсырмалардың тиімдісі қайсысы деп ойлайсыздар?
|
Кеңіейтілген тапсырмалар дың маңыздылығы туралы ой қозғайды.
|
|
5- қадам Практикалық жұмыс
|
1-топ.Дарынды және талантты балаларды анықтаудың тиімді жолдары. 2-топ. Дарынды және талантты балалардың қабілетін дамытуда жүргізілетін кеңейтілген тапсырмалардың түрлері. 3-топ. Дарынды және талантты балалармен жұмыс жүргізуде мұғалімнің білімі мен іскерлігіне қойылатын талаптар.
«Бағдаршам» бағалайды. |
Талантты және дарынды балалармен жұмыс жасаудағы кенейтілген тапсырмалар дың түрлерін саралап, ортақ шешімге келеді.
«Бағдаршам» көздері арқылы өзара бағалайды
|
Флпчарт, маркер, стикерлер
Бағдаршам көздері |
6-қадам |
-Аталған тапсырмаларды қолдану не үшін маңызды деп ойласыздар? - Осы тапсырмаларды қолдану сабақтың кай кезеңінде тиімді болады? - Талантты және дарынды білім алушыларға жағдай жасауда қандай тапсырмалар ең тиімді деп шештіңіздер? |
Ең тиімді деп шешкен әдісті, тапсырмаларды атап, тәжірибеде қолданады. |
|
Кері байланыс |
«Екі жұлдыз, бір тілек»
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы коучингтен алған әсерлерімен бөліседі
|
|
Рефлексия |
Похожие публикации:22 сәуір 2018 Мәнерлеп оқу кеші 16 наурыз 2018 Жасыл - яғни үнемді 15 наурыз 2018 Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? 14 наурыз 2018 Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю әрпі мен дыбысы 14 наурыз 2018 Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю әрпі мен дыбысы
|