Коучинг "Талантты және дарынды білім алушыларға қалай жағдай жасауға болады?" » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » Коучинг "Талантты және дарынды білім алушыларға қалай жағдай жасауға болады?"
22
сәуір
2018

Коучинг "Талантты және дарынды білім алушыларға қалай жағдай жасауға болады?"

 

Коучинг жоспары

    Коуч: Ш. Ермаханбетова

Тақырыбы

Талантты және дарынды білім алушыларға  қалай жағдай жасауға болады? 

Мақсаты

  Талантты және дарынды оқушыларға жағдай жасау жолдарын меңгеру

Табыстылық критерийі

<!-- [if !supportLists] --> ·        <!-- [endif] --> Талантты және дарынды білім алушыларға  жағдай жасау жолдарын анықтайды;

<!-- [if !supportLists] --> ·        <!-- [endif] --> Талантты және дарынды білім алушыларға  арналған тапсырмалардың тиімділігін саралайды;

<!-- [if !supportLists] --> ·        <!-- [endif] --> Кеңейтілген тапсырмалардың тиімдісін таңдайды.

Күтілетін нәтиже

<!-- [if !supportLists] --> ·        <!-- [endif] --> Талантты және дарынды білім алушыларға  арналған тапсырмаларды нақтылайды;

<!-- [if !supportLists] --> ·        <!-- [endif] --> Кеңейтілген тапсырмаларды түрлендіру жолдарын үйренеді; 

<!-- [if !supportLists] --> ·        <!-- [endif] --> Кеңейтілген тапсырманың тиімдісін таңдап, тәжірибеде дамытады.

Түйінді идеялар

 Әр бала-зерттелмеген құпия,

 Әр бала-болашақ данышпан.

   Барысы

 

 Коучтің іс-әрекеті

Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

Дереккөздер / Ресурстар

Ұйымдастыру

 

Аудиториядағы психологиялық ахуалды жақсарту

 

1-қадам

1.Коучинг  қатысушыларымен сәлемдесу.

«Комплимент» жаттығуы. 

Сәлемдеседі

 

Ынтымақтастықтағы орта қалыптасады

 

 

Флипчарт

Маркер

түрлі-түсті стикерлер,

слайдтар

2. «Түсті стикерлер» арқылы 3 топқа бөлу.

3 топқа бөлінеді. Топ ішіндегі рөлдерді бөліп алады.

 

Түсті стикерлер

 

2-қадам

Коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Коуч қысқаша таныстырылым бойынша айтып өтеді.

Тақырыппен танысады.

Таныстырылым

 

1.Талантты және дарынды білім алушы деген кімдер?  

 

2. Талантты және дарынды білім алушыларды  қалай анықтауға болады?

 

3.Оқыту мен оқуда талантты және дарынды білім алушылармен  жұмыс жасауда қандай қиындақтар туындайды?

 

 

 

Өз пікірлерін ортаға салады.

 

Оқыту мен оқуда кездесетін қиындақтарды талқылайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Ой қозғау.

Бейнефильмнен алған   әсерлерімен бөлісу

  

3-қадам:

 

 

 

 

 

 

1.«Дойбыдан әлем чемпионы»

2. «Шаймерден Азкен»

— Бейнефильм мазмұнынан не байқадыңыздар?
— Екі бейнежазбаның  айырмашылығы неде?
<!-- [if !supportLineBreakNewLine] -->
<!-- [endif] -->

«Дарындылық», «таланттылық» ұғымы, Дж.Ренцуллидің дарындылық моделі, дарынды, талантты оқушының қырлары туралы мәлімет беру.

 

  Қатысушылар бейнефильм бойынша өз ойларымен бөліседі .   

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырып жайлы түсінік қалыптасты

рады

 

 

 

 

 

Бейнефильм

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

4-қадам

-Талантты және дарынды білім алушыларға  қандай  жағдай жасауға болады?

- Талантты және дарынды білім алушыларға  арналған тапсырмалар қандай болу керек?

- Кеңейтілген тапсырмалардың тиімдісі қайсысы деп ойлайсыздар?

 

 

Кеңіейтілген

тапсырмалар

дың маңыздылығы туралы ой қозғайды.

 

 

 

 

 

 

5- қадам

Практикалық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1-топ.Дарынды және талантты балаларды  анықтаудың тиімді жолдары.

2-топ. Дарынды және талантты балалардың қабілетін дамытуда жүргізілетін кеңейтілген тапсырмалардың  түрлері.

3-топ. Дарынды және талантты балалармен жұмыс жүргізуде мұғалімнің білімі мен іскерлігіне қойылатын талаптар.

 

«Бағдаршам» бағалайды.

Талантты және дарынды балалармен жұмыс жасаудағы кенейтілген тапсырмалар

дың  түрлерін саралап, ортақ шешімге келеді.

 

 

 

 

 

«Бағдаршам» көздері арқылы өзара бағалайды

 

 

 

 

 

Флпчарт, маркер, стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам көздері

6-қадам

-Аталған тапсырмаларды қолдану не үшін маңызды деп ойласыздар?

- Осы тапсырмаларды қолдану сабақтың кай кезеңінде тиімді болады?

- Талантты және дарынды білім алушыларға жағдай жасауда қандай тапсырмалар ең тиімді деп шештіңіздер?

Ең тиімді деп шешкен әдісті, тапсырмаларды атап, тәжірибеде қолданады.

 

Кері байланыс

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

 

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы коучингтен алған әсерлерімен бөліседі

 

 

Рефлексия

Похожие публикации:

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив