Жеке тұлғаның ерекшеліктері мен оның қызығушылықтары және қажеттіліктерін анықтай отырып, әлеуметтік көмекпен қолдау көрсету бағытында әлеуметтік педагогтың атқарған жұмыстары » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » Жеке тұлғаның ерекшеліктері мен оның қызығушылықтары және қажеттіліктерін анықтай отырып, әлеуметтік көмекпен қолдау көрсету бағытында әлеуметтік педагогтың атқарған жұмыстары
24
сәуір
2017

Жеке тұлғаның ерекшеліктері мен оның қызығушылықтары және қажеттіліктерін анықтай отырып, әлеуметтік көмекпен қолдау көрсету бағытында әлеуметтік педагогтың атқарған жұмыстары

<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE

<!-- [if !mso]> v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}

<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false false RU X-NONE X-NONE <!-- [if gte mso 9]> <!-- [if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} table.MsoTableGrid {mso-style-name:"Сетка таблицы"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-priority:59; mso-style-unhide:no; border:solid black 1.0pt; mso-border-themecolor:text1; mso-border-alt:solid black .5pt; mso-border-themecolor:text1; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-border-insideh:.5pt solid black; mso-border-insideh-themecolor:text1; mso-border-insidev:.5pt solid black; mso-border-insidev-themecolor:text1; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;} <!-- [if gte mso 9]> <!-- [if gte mso 9]>

Әлеуметтік педагогтың басты мақсаты - әр тұлғаның психо-медико-педагогикалық жағдайының ерекшелігін, микро ортасын, өмір сүру жағдайын, өмірге қызығушылығын, жеке әлеуметтік жағдайларын зерттеу, анықтау және оқушының тәртібіндегі кездесетін қиыншылықтарын қадағалай отырып, өз уақытысында әлеуметтік көмек көрсету, мүддесін қолдау, құқығын қорғау.

 

Әлеуметтік педагог өз қызметтік мақсатын жүзеге асыру барысында мына міндеттерді атқарады:

 

-  Мектепте, отбасында, өмір сүру ортасында, жастар мен балалар қоғамдарында және ұйымдарында баланың тұлғалану үдерісінің дамуына тікелей әсер ету.

 

- Баланың құқықтары мен қызығушылықтарын, түрлі инстанцияларда және мектепте баланың қорғанышы ретінде өзі немесе басқа да мамандарды қатыстыра отырып қорғайды.

 

- Бала тәрбиесінде отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету. Тұлғалану үдерісіне кері әсерін тигізетін әлеуметтік қатерлі отбасыларын анықтайды.

 

-  Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және есепке алу жұмыстарын жүргізеді.

 

- Мінез-құлқында ауытқу байқалатын балалар мен жастарды дер кезінде анықтау, ассоциалдық мінез-құлықтың алдын алу жұмыстарын (қылмыстың, құқық бұзушылықтың, маскүнемділіктің, таксикоманияның, наркоманияның және т.б. алдын алу).

 

- Салауатты өмір салтын ұйымдастыру  мәселелерімен айналысады, оқушылардың ақыл-ой және физикалық дамуына байланысты түзету-оңалдыру әрекетін ұйымдастырады.

 

- Түрлі әлеуметтік топтарда  сенімді  қарым-қатынасқа түсе алуына көмек көрсету, әлеуметтену үдерісіне (кәсіп таңдауда, жұмысқа тұруда, денсаулығын нығайтуда, бос уақыттарын ұйымдастыруда және т.б.) ықпал ету

 

- Ата-аналарға, педагогтарға, басқа да ұйымдардың қызметкерлеріне әлеуметтік-педагогикалық кеңес берумен айналысады.

Әлеуметтік педагог жұмысының негізгі 3 бағыты айқындалған

 

 

    Әлеуметтік педагог өз қызметін үш бағытта жүргізеді:

·       балалар мен отбасыныңмүшелеріне жүргізілетін

психодиагностикалық, психокоррекциялық қызмет әдістерін негіздеп, сараптайды  және өңдейді(диагностикалықбағыт);

·       социумдағы әлеуметтік жағдайды зерттеп және оған болжам жасау

арқылы отбасы мен балаларға әлеуметтік-педагогикалық нақты көмек формаларын және түрлерін ұсынады (әлеуметтік-педагогикалықоңалтубағыты);

·       баланың жан-жақты психологиялық дамуына жағдай жасау, оқу мен

тәрбиеге теріс көзқарастыжою, салауатты өмір салтына оңды көзқарас қалыптастыру, бала тұлғасы дамуының бұзылуы себептерін анықтап, алдын ала сақтандыру шараларын жүргізу, үгіт-насихат жұмыстары арқылы педагогтар мен балалардың психологиялық, құқықтық біліктілігінің жоғары болуын қамтамасыз ету(профилактикалықбағыт).

2016 – 2017 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары жасалынып бекітілді. Қыркүйек айында мектепте оқушыларының әлеуметтік жағдайын және әлеуметтік статусын анықтау мақсатында зерттеу жүргізілді. Зерттеу негізінде жалпы оқушылар саны жыл басында – 469 бала болды. Оның ішінде: аз қамтылған, жағдайы төмен жанұя балаларының саны – 4, жартылай жетім балалар саны – 18, өгей анасымен тұратын оқушылар саны – 3, өгей әкесімен тұратын оқушылар саны – 10, жайсыз отбасы саны – 2, көп балалы отбасылар оқушылар саны – 176, жетім балалар жоқ, қорғаншылықтағы және қамқоршылықтағы балалар жоқ, мүгедек – 2оқушы анықталды.

 

Мектеп оқушыларының әлеуметтік жағдайы туралы мониторнгісі

 Аталған оқушылардың  үйлеріне барып, тұрмыстық – материалдық жағдайларын тексеріліп акт толтырылды. Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушыларды тегін ыстық тамақпен қамту мақсатында тізім жасалынып, іс құжаттар жинақталды. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің 09.07.2012 жылғы № 4 – 12 – 2 /1950 хатын орындау мақсатында 01.08.2016 – 30.09.2016 күні аралығында оқу жылына дайындық уақытында «Мектепке жол» атты Республикалық қайырымдылық акциясы 

 

 

әлеуметтік бағыттағы «Балаларға бірге көмек берейік» атты ұранымен өткізілді. Акция аясында аз қамтылған отбасынан шыққан жалпы 35 оқушыға 232 000 теңге көлемінде мектеп формасы, спорттық киімдер, сөмке мен оқу құралдары табыс етілді. Акция туралы әзірленген көрнекті ақпарат тарату бойынша жұмыстар жүргізілді. Қыркүйектің 20-30 аралығында шаруа қожалықтарына, түнгі мейрамханаларға және май құю стансаларына рейд жұмыстары жүргізілді. Рейд барысында мектепке келмей жұмыс істеп жүрген оқушылар анықталған жоқ.

         Мектептің әлеуметтік паспортын құру мақсатында 1-11 сыныптардың сынып жетекшілері үшін сыныптың әлеуметтік паспорты туралы ақпарат дайындалып мектептің, сыныптың әлеуметтік паспорттары жасалынды.

 

№5 Ақарал орта мектеп ата – аналарының жанұясы туралы мәлімет

 

Ата-аналардың қызметтік деңгейі туралы мәлімет

Кітапханашы Гүлнұр Маделиева тұрмыс жағдайы төмен және көпбалалы отбасы оқушыларының барлығына толықтай кітаппен қамтамасыз етті.

Мектебімізде бір ғана оралман оқушы бар. Ол 2 б сыныбында оқитын Қадирханова Айгера. Оның үйіне барып, әлеуметтік – тұрмыстық жағдайын зерттеп, акт толтырылды және оған «Мектепке жол» акциясы кезінде көмек көрсетілді.

Рейд жүргізу барысында екі жайсыз отбасы анықталып 22.09.2016ж есепке алынды. Оның бірі Иманқұлов Бақытжанның отбасы, казіргі таңда Иманқұлов Бақытжан сотталған. Әйелі Бексырғаева Гулжамал жалдамалы жұмысшы. Отбасында  5 бала тәрбиелеуде. Бірінші күйеуінен 10 «Ә» сынып оқушысы Берікбаева Сандуғаш пен 7 «Ә» сынып оқушысы Бексырғаев Әділет. Екінші күйеуі Иманқұлов Бақытжанмен заңды некеде тұрған 3 баласы бар       4 «Ә» сынып оқушысы Иманқұлова Қарлығаш, 3 «Б» сынып оқушысы Иманқұл Бекзат, кенже қызы Иманқұлова Нұрай 2 жаста.

Есепке алыну себебі Иманқұлов Бақытжан сотталған. Отбасында тұрақты баспанасы жоқ, аз қамтылған жанұя.

Екінші Абирова Айнұрдың отбасы. Жанұяда 4 бала тәрбиеленеді. Абирова Айнұр 3 топтағы мүгедек (шизофрения) медициналық профилактиктикалық тексеруден өтіп, ем алып тұрады. Бірінші қүйеуінен 10 «А» сынып оқушысы Даметбек Таңшолпан әкесі қайтыс болған. Екінші күйеуі Көшербаев Жарылқасынмен заңды некеде тұрған одан 3 баласы бар 6 «А» сынып оқушысы Аманқұл Ақнұр, 4 «Ә» сынып оқушысы Аманқұл Аянұр, кенже ұлы Аманқұл Елнұр  4 жаста.Есепке алыну себебі: анасы Абирова Айнұр 3 топтағы мүгедек (шизофрения). Жылына 2 мәрте медициналық профилактикалық тексеруден өтіп, ем алып тұрған уақытта балалары қараусыз қалуына байланысты.

Мектеп әкімшілігі тарапынан 2 жайсыз отбасы үнемі бақылауда. Оқушыларға тәлімгерлер бекітілген, атап айтсақ төмендегідей:

Оқушының

аты – жөні

Туған жылы, айы, күні

Сыны-бы

Тәлімгері

Қатысатын үйірмесі

1

Берікбаева Сандуғаш

04.09.2000ж

10 «Ә»

А.Уалиева

Қызғалдақ

2

Бексырғаев Әділет

04.05.2003ж

7 «Ә»

Г.Шошабай

Жас мерген

3

Иманқұлова Қарлығаш

29.03.2006ж

4 «Ә»

С.Сеитова

Туған өлке

4

Иманқұл Бекзат

30.03.2007ж

3 «Б»

Ш. Ермаханбетова

Шешендік өнер

5

Даметбек Таңшолпан

01.01.2001ж

10 «А»

Похожие публикации:

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив