№5 Ақарал орта мектебінің 2015-2016 оқу жылындағы оқу тәрбие үдерісінің дамуының педагогикалық шығармашылық пен шеберліктің педагогикалық біліктілік диагностикасы Мектеп бойынша жылдық мұғалім рейтингісі » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » №5 Ақарал орта мектебінің 2015-2016 оқу жылындағы оқу тәрбие үдерісінің дамуының педагогикалық шығармашылық пен шеберліктің педагогикалық біліктілік диагностикасы Мектеп бойынша жылдық мұғалім рейтингісі
24
сәуір
2017

№5 Ақарал орта мектебінің 2015-2016 оқу жылындағы оқу тәрбие үдерісінің дамуының педагогикалық шығармашылық пен шеберліктің педагогикалық біліктілік диагностикасы Мектеп бойынша жылдық мұғалім рейтингісі

<!-- [if !mso]> v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}

2015-2016 оқу жылының қорытындысы бойынша аудандық тамыз педагогикалық кеңесіндегі «Көшбасшы ұжым» номинациясы бойынша марапаттау сәті

 

        

 

 

 

 

 

«Үздік жыл оқушысы» номинация иегерлері

 


№5 Ақарал орта мектебінің 2015-2016 оқу жылындағы оқу тәрбие үдерісінің дамуының педагогикалық шығармашылық пен шеберліктің педагогикалық біліктілік диагностикасы

Мектеп бойынша жылдық мұғалім рейтингісі

 

Мұғалімдердің кәсіптік рейтингсі әр тоқсан сайын бірлестік жеткекшісінің тоқсандық рейтигісінің негізінде жасалынып отырды. Жылдық педагогикалық кәсіптік рейтингі осының негізінде анықталынды.Оның ішінде:

1.Оптималды деңгейінде жұмыс істейтіндері: 43%

2.Мүмкін деңгейінде жұмыс істейтіндері:39 %

3.Кризистік деңгейінде жұмыс істейтіндері:18 % құрады.

    Мұғалімдердің кәсіптік шығармашылық рейтингісі сабақ жоспары өзара сабаққа қатысуы, дәптер тексеру, оқыту стратегияларды оқу үрдісіне пайдалану, мұғалімнің  жеке портфолиосы және шығармашылық тақырыппен жұмысы, ұйымдастыру деңгейі, ашық сабақ өткізу деңгейі, сабақтан тыс жұмыс деңгейі, дарынды және қабілетті оқушылармен жұмыс, үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс, оқушылардың білім сапасы, мұғалімнің сыныпты меңгеру деңгейі, жеке оқушымен жұмыс, жаңа әдіс – тәсілдерді педагогикалық технологияларды қолдануы, оқу кабинеттерінің  пән бойынша әдістемелік кешендермен жабдықталуы, мұғалімнің кабинетпен жұмысы,  оқушы жетістігі, кәсіптік байқауларға қатысуы, мектептің қоғамдық өміріне қатысуы, еңбек тәртібін сақтау деңгейі, кезекшілігі,  кәсіптік байқауға қатысуы деген сияқты параметрлер арқылы бағаланды.

 

                    Мұғалімдерді кәсіби деңгейін диагностикалау

 Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін анықтау мақсатында диагностикалық жұмыстар жүргізілді. Нәтижесі бойынша шығармашылықпен жұмыс істейтін өзіндік бақылауға көшкен мұғалімдер саны – 18 (43%), шығармашылықпен жұмыс істеуге бағытталған 17 (39%) мұғалім , өзін шығармашылықпен жұмыс істей алмаған 8 (18%) мұғалім анықталды.Үшінші топқа кіретін мұғалімдерге келесі 2016-2017 оқу жылында әдістемелік көмек көрсету арқылы шығармашылықпен жұмыс жасауға, ізденуге, кәсіби деңгейін көтеру мақсатында аудан, обылыс көлеміндегі тәжірибелік семинарлар мен онлайн конференцияларға және жаңартылған білім мазмұнына сай курстарға жіберу жұмыстарын жүргізу ұсынылды.

                 

Жылдар

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

2013 - 2014

26%

57%

16%

2014 -2015

35%

60%

6%

2015-2016

43%

39%

18%

Тақырыбы: Жас мамандарға білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық шеберлік деңгейін арттыру

Мақсаты: Жас мамандарға оқу-тәрбие үрдісін жетілдіруде әдістемелік көмек көрсету.

Міндеттері:

1.Мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік қызметін дамыту.

2.Жаңа педагогикалық технологияларды оқып үйрену.

3. Оқытуда тәжірибелік дағдыларын дамыту.

4. Жас мамандардың өзін-өзі дамыту және тәрбиелеу қабілетін дамыту.

5. Шығармашылық қабілетінің дамуына жағдай жасау.

Күтілетін нәтиже:

1. Жас маманның жаңаша ойлау қабілеті артады.

2. Іс-әрекет нәтижесін жобалай білу қасиеті қалыптасады.

3. Жаңа педагогикалық технологияларды үйренеді.

4. Іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерімен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Келісмін:                                                                                                      Бекітемін:                  

Директордың оқу-әдістемелік                                                                   Мектеп директоры:

 жөніндегі орынбасары:                                                                             Н. Қойшиманова

А. Алтынбаева                                                                                            «       »           2016ж    

«    »                2016ж          

 

 

 

№5 Ақарал орта мектебінің жас мамандармен атқарылатын жылдық жұмыс  жоспары

2016-2017 оқу жылы

 

Атқарылатын іс-шаралар

Түрі

Мерзімі

Жауапты

1

Жас мамандармен жүргізілетін жұмыс жоспарын талқылау, бекіту

Әдістемелік бірлестік жиналысы

Тамыз

ДОӘІЖО

Алтынбаева А.А

2

Жас мамандар бірлестігін құру және жетекшісін тағайындау

Жетекші бекіту

Тамыз

ДОӘІЖО

Алтынбаева А.А

3

Мектеп құжаттарымен таныстыру. Дәптер тексеру, күнделікті және журналды толтыру ережелерін меңгерту.

Тәлімгерлік жұмыс

Тамыз

Ермаханбетова Ш

Тәлімгерлер

4

Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша сабақ жоспарлау әдістемесі

Дөңгелек үстел

Қыркүйек

ДОӘІЖО

Алтынбаева А.А Ермаханбетова Ш

5

«Танысайық»  мас мамандармен тренинг жүргізу

Тренинг

Қыркүйек

Похожие публикации:

15 наурыз 2017 Мақала
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив